"Make your world creative."

Aronoele - Kamila Švarcová



kamila.svarc@seznam.cz

BLÍŽÍ SE KONEC THE SIMS 3 SÉRIE. THE SIMS 4 JE UŽ NA CESTĚ

15.08.2013 17:18

Novinky o the Sims 4

Jak už všichni víme, přestože se neustále vydávají nová rozšíření pro TS3, zanedlouho se můžeme těšit na další éru oblíbeného simulátoru života - the Sims 4.

 

simsworld.cz/

Na oficiálním webu se už objevili screeny z připravované hry. Z toho co jsem viděla, nevypadá to na žádné revoluční novinky. Musím říct, že mě nejvíce láká nová pokročilejší tvorba simíků a jsem zvědavá i na změny v módu stavby. Po grafické stránce to vypadá, že žádné velké změny nebudou. Jen simíci mi připadají trochu zvláštní, mají na první pohled takový "komiksový" vzhled. Každopádně herní panel v módu života mi přijde zvláštní.

Abych to shrnula, prestože se těším až si zahraju novou verzi mojí oblíbené hry, zůstanu nejspíš ještě delší dobu věrná the Sims 3. Vždycky jsem to tak měla a to se všemi díly už od roku 2000. Jsem sentimentální a trochu déle trvá než se rozloučím se hrou, u níž vím, že jakmile se objeví její mladší kopie, už si ji nikdy znovu nenainstaluju. Pokrok je skvělá věc, jen by neuškodilo kdyby některé věci nešly tak rychle kupředu... 

Více o the Sims 4 - oficiální upoutávka a mnohem více na stránkách: www.thesims4.cz/media/oficialni-videa/the-sims-4-prijezd-oficialni-upoutavka/